Obchodné podmienky
- Základné pojmy
1.1 Stránky MojOsud.sk a služby na stránkach prevádzkuje spoločnosť ELET systems, s.r.o. (ďalej len Prevádzkovateľ) v spolupráci s partnermi poskytujúcimi predmetné služby, ďalej len „Dodávateľ“.
Prevádzkovateľ
ELET systems, s.r.o.
Gorazdova 24
811 04 Bratislava
IČO: 52 626 571
DIČ: 2121095163
IČ DPH: SK2121095163
1.2 Objednávateľ je osoba, ktorá si vybrala, záväzne objednala a zaplatila za služby na stránkach MojOsud.sk. Ďalej len „Objednávateľ“.
1.3 Objednávka je príkazom pre Prevádzkovateľa na realizáciu objednanej a zaplatenej služby od Objednávateľa. Ďalej len „Objednávka“. - Objednávka
2.1 Objednávateľ musí v Objednávke uviesť presné a pravdivé údaje. - Storno objednávky
3.1 Storno Objednávky nie je možné. - Platba
4.1 Za objednané služby na MojOsud.sk môže Objednávateľ zaplatiť prostredníctvom:
- SMS platbou - cez www.platbamobilom.sk
- TatraPay - aktívny internet banking Tatra Banky,
- VÚB platby - aktívny internet banking VÚB Banky,
- SporoPay - aktívny internet banking Slovenskej sporiteľne,
- Platobné karty VISA,
- MasterCard * - platobné karty vydané ktoroukoľvek bankovou inštitúciou po celom svete,
- Diners Club International,
- Poštovou poukážkou **,
- Zálohovou faktúrou - klasickým bankovým platobným príkazom.
**Pri platbe poštovou poukážkou trvá prijatie platby na náš účet minimálne 7 dní.
4.2 Platby za Objednávky sa prijímajú centrálne na účet Prevádzkovateľa vedený v Tatra banke, č.ú.: 294 607 6478 / 1100.
IBAN: SK0411000000002946076478
SWIFT kód: TATR SK BX
4.3 Objednávka, ktorá bola zaplatená "Klasicky prevodom na účet - Zálohovou faktúrou" môže byť najskôr spracovaná až nasledujúci deň po dni prijatia platby na účet Prevádzkovateľa. Účet Prevádzkovateľa je vedený v Tatra banke, preto treba počítať, že vyrovnanie platby medzi rôznymi bankami môže niekedy trvať aj 4 pracovné dni! - Dodacie podmienky
5.1 Objednávky sa spracúvajú až po zaplatení služby.
5.2 Termín dodávky služby je maximálne do 15 pracovných dní od pripísania platby za službu na účet prevádzkovateľa. V prípade veľkého záujmu sa doba dodania môže predĺžiť. - Záväzky strán
6.1 Prevádzkovateľ a Dodávateľ sa zaväzujú:
6.1.1 Zabezpečiť vyhotovenie Objednávky riadne, včas a s náležitou odbornou starostlivosťou.
6.2 Objednávateľ sa zaväzuje:
6.1.2 Všestranne chrániť záujmy Objednávateľa a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii Objednávky.
6.1.3 Zachovávať mlčanlivosť o údajoch Objednávateľa, neposkytovať údaje tretím osobám ani ich komerčne využiť.6.2.1 Zaplatiť za objednané služby prostredníctvom možných spôsobov platby poskytnutých na stránke MojOsud.sk.
6.1.2 V objednávacom formulári pravdivo uviesť všetky potrebné informácie nevyhnutné na spoľahlivé spracovanie Objednávky.
6.2.3 Objednávateľ sa v objednávacom formulári zaväzuje uviesť e-mailový kontakt, na ktorý po uskutočnení Objednávky bude zaslaný potvrdzujúci e-mail o zrealizovaní Objednávky.
6.2.4 Objednávateľ ďalej prehlasuje, že súhlasí s príležitostným zasielaním informačných mailov a SMS správ z MojOsud.sk.
6.2.5 Objednávateľ ďalej prehlasuje, že je oboznámený s tým, že služba má len informatívny obsah a nie je návodom k činom ani rozhodnutiam. - Reklamácie
7.1 Všetky reklamácie rieši Dodávateľ.
7.2 Reklamácia musí byť vyhotovená písomne musí byť doručená e-mailom na adresu reklamacie(zavinac)mojosud.sk v určenej lehote.
7.3 Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 7 kalendárnych dní odo dňa vyhotovenia Objednávky.
7.4 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
7.5 Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“).
7.6 Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.
7.8 Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na webovom sídle EÚ Riešenie sporov online. - Ochrana osobných údajov
8.1 Odoslaním údajov vyjadruje používateľ súhlas so spracovaním osobných údajov v znení Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. - Záverečné ustanovenia
9.1 Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom, Dodávateľom a Objednávateľom sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.
9.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto zmluvné podmienky meniť.
9.3 Tieto špecifické obchodné podmienky služby MojOsud.sk nadobúdajú platnosť dňa 1. novembra 2019.
9.4 Súčasťou špecifických obchodných podmienok služby MojOsud.sk sú Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti ELET systems, s.r.o.. - Kontakt
10.1 Kontaktný e-mail: info(zavinac)MojOsud.sk.
v Bratislave dňa 1. novembra 2019 - ELET systems, s.r.o.
xclud